Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
ШAНOВНІ КЛІЄНТИ!
Пoспішaємo пoвідoмити, щo з 8.01. пo 24.01. відділ прoдaжів Renault прaцює в online рeжимі.
Кoнсультaнти дилeрськoгo цeнтру Палка Aвтo дoпoмoжуть з вибoрoм нoвoгo Renault тa дoдaткoвoгo обладнання, нададуть всю необхідну інформацію до оформленню автомобіля в online режимі.
Заздалегідь, можна ознайомитись з моделями, комплектаціями та актуальними цінами сверху сайті. Також, передбачені огляди автомобілів в наявності сверху сайті.
ДІЇ ЗІ СТОРОНИ КЛІЄНТА:
- Зв\’язатися з нами та обрати форму зворотного зв’язку.
- Обрати пример та додаткове обладнання, якщо є такі побажання.
- Ознайомитись з підготовленою пропозицією від менеджера.
- Сплатити рахунок бери обраний автомобіль.
- Очікувати на автомобіль.
ДІЇ ЗІ СТОРОНИ Маз АВТО:
- Отримати чіткі побажання клієнта.
- Підготувати всю необхідну інформацію пользу кого клієнта: кінцева вартість автомобіля, з урахуванням обраної комплектації та додаткового обладнання; розрахунок после програмою фінансування (за умови придбання (авто)машина в кредит або лізинг); фото/відео огляд моделі (ради побажанням клієнта); термін поставки (ради умови відсутності авто в наявності).
- Підготувати договір та рахунок, направити клієнту скан-копії (оригінали підписуємо близ передачі авто).
- Після оплати рахунку домовляємось з клієнтом ради дату, час та місце передачі придбаного мотор.
- Доставку здійснює Кий Авто безкоштовно в межах Києва.
МИ Возьми ЗВ\’ЯЗКУ:
Контакт відділу продажів: (044) 536-96-99;
Електронна пошта: renault@kah.com.ua;
Запит выше форму на сайті;
Messenger/Direct у Facebook та Instagram.
З юридичними особами працюють менеджери відділу корпоративних продажів из-за графіком: ПН-ПТ з 9-00 предварительно 18-00.
Контакти відділу корпоративних продажів: (044) 371-01-01 (fleet@kah.com.ua)
Сервісний ось Кий Авто працює для Вам без змін за графіком: ПН-НД з 8-00 до самого 20-30
Попередній запис на обслуговування можна зробити следовать тел: (044) 536-96-97 або через форму для сайті.
Важливо! Просимо Вас дотримуватись заходів індивідуального захисту около відвідуванні автоцентру! У разі відсутності у відвідувача (Кліента) засобів індивідульного захисту (распіратор разве захисна маска), співробітник автоцентру має юриспруденция відмовити в консультації, або обслуговуванні!
Киек Авто — Ваш офіційний дилер Renault.
Бережіть себя та дякуємо за розуміння!