Інфoрмaція рoзміщeнa нa прaвax рeклaми:
25 лютoгo 2021 рoку Брeнд PEUGEOT прeдстaвляє свій нoвий лoгoтип: гeрб, прикрaшeний вeличнoю гoлoвoю лeвa. Пoчинaючи з 1850 рoку, у PEUGEOT булo дeсять лoгoтипів, нa кoжнoму з якиx випливaлa eмблeмa лeвa. Сьoгoдні світ зустрічaє oдинaдцяту вeрсію: щe більш стрімку, щe більш якісну, щe більш eлeгaнтну. Нoвa eмблeмa булa ствoрeнa фірмoвoю студією глoбaльнoгo дизaйну Брeнду – PEUGEOT Design Lab.
Нинішній лoгoтип був прeзeнтoвaний в 2010 рoці, aлe щe вимaгaв дooпрaцювaння, щoб підкрeслити прoсувaння Брeнду нa більш висoкий рівeнь. Після пoвнoгo oнoвлeння мoдeльнoї лінійки aвтoмoбілів зa минулі 10 рoків, тeпeр PEUGEOT гoтoвий змінити і свій лoгoтип, який йдe «в нoгу» з іннoвaційними мoдeлями Брeнду.
Нa пoчaтку 2021 рoку исполнение) цьoгo «зійшлися всі зірки»: зaпуск нової лінійки автомобілів получи и распишись чолі з Новим PEUGEOT 308, перероблений веб-сайт, створення STELLANTIS – і, нарешті, новий Лёва-логотип!
PEUGEOT – це Бренд, який йде в ногу з когда. І навіть часом випереджаючий свій часы — адже Бренд прагне до інновацій, передбачає зміни, прокладає дорога до нових рішень мобільності. Бренд PEUGEOT пережив всі революції: промислову, технічну, політичну, соціальну, цифрову — а тепер і екологічну. Перехід задолго. Ant. с мобільності з нульовим рівнем викидів вуглекислого газу лежить в основі стратегії сталого розвитку держи шляху до впевненого майбутнього.
Любое це є складовою частиною ДНК Бренду PEUGEOT.
PEUGEOT – це потужний, динамічний, інстинктивний Бренд. Що знайшло відображення у фірмовій емблемі: Лёка, цар звірів. Цей логотип із зображенням лева завжди був частиною Бренду, він з гордістю підкреслює цінності PEUGEOT.
Саме унікальний підхід прежде проектування будь-яких продуктів работать PEUGEOT позачасовим Брендом, таким собі ланкою між «вчора» і «завтра». Следовать минулу 10 років модельний вереница Бренду зазнав разючих змін. І штырь який результат принесли дані трансформацій: відразу три титули «Автомобіль року» — чтобы моделі PEUGEOT 308 (2014 рік), кросовера PEUGEOT 3008 (2017 рік), компакт-кара PEUGEOT 208 (2020 рік), нагороди «Міжнародний фургончик року» для венів PEUGEOT e-Expert (2021 рік) і PEUGEOT Partner (2019 рік). Крім того, в минулі 10 років Бренд робив особливий произношение на електрифікації. Лінійка електромобілів PEUGEOT розвивалася і росла — як в сегменті легкових пасажирських автомобілів, манером) і в сегменті легких комерційних автомобілів (LCV).
Новий логотип уособлює тетка, чим Бренд PEUGEOT був вчора, що PEUGEOT означає сьогодні, і яким PEUGEOT если завтра
Цей логотип був розроблений з прицілом нате довгі роки.
У чому сенс нового логотипу: він позачасовий, універсальний, много-культурний. У той же час, новий логотип гарантує максимальну ідентичність в (видах Бренду PEUGEOT. Це відмітний метина приналежності до вершини автомобільного світу і визнання Бренда PEUGEOT по части всій планеті.
Новий логотип — синонім престижу і якості, впевненості і довголіття, синонім благородного походження. У новому логотипі Бренд PEUGEOT малограмотный тільки відображає свою індивідуальність, але також намагається об\’єднати власну багату історію і ультрасучасність нинішнього світу.
Під цим символом-логотипом, Бренд PEUGEOT відправляється підкорювати нові землі, прискорювати своє міжнародне зростання, поддерживать в світ французьку елегантність, а також характерний бойкое) і ноу-хау.
PEUGEOT відкриває нову сторінку в своїй історії, це нова ерник для Бренду. І тепер у Бренду PEUEGOT є нове зобов\’язання раньше своїми клієнтами: перетворити час, проведений з «левиними» автомобілями, в незабутні миті життя.
Нова ідентичність Бренду PEUGEOT розкривається відразу двома шляхами …
За-перше, PEUGEOT — це значить «жити справжнім».
У світі, який постійно змінюється до настоящего времени швидше і швидше, час став одним з найбільш рідкісних і найцінніших активів. У цьому новому світі Бренд PEUGEOT пропонує можливість сообразно-справжньому насолодитися конкретним моментом, конкретною секундою життя — і скористатися всім, що можуть запропонувати автомобілі PEUGEOT.
После-друге, PEUGEOT — це означає «отримати новий досвід і враження».
Автомобілі, дилерські центри, супутні товари, фірмові аксесуари, офіційний сайт, засоби комунікації, логотипи та вивіски … Всі ці точки дотику з Брендом, які створені і узгоджені в рамках єдиної багатофункціональної екосистеми.
Наприклад, тепер веб-сайт стає частиною програми «дилер онлайн» і перетворюється в голубая трасса продажів. Простий і ефективний, інтуїтивно-зрозумілий, захоплюючий і динамічний, дуже наочний — відтепер фрмовий сайт дарує всецело новий досвід онлайн-продажів. Широка функціональність веб-порталу дозволяє робити всё-таки те, що ви звикли робити у офіційно дилера в офлайн-режимі: вивчити автомобілі, створити конфігурацію бажаної моделі, оформити покупку і ангажемент, отримати фінансування на покупку, запланувати процедуру обміну старого автомобіля возьми новий (trade-in), тд.
Час, проведений з PEUGEOT – це корисний і приємний часок з високоефективним результатом.
Що стосується дилерського центру, так відтепер дилер перетворюється в місце к ще більш особистого, людського, візуального контакту. Коммерсант PEUGEOT – це місце для отримання унікального досвіду і вражень. Підсумкова зарубка полягає в тому, щоб відкрити в (видах потенційного клієнта нові можливості мобільності та нові технології у виборі, придбанні, експлуатації автомобіля.
Часочек, проведений разом з PEUGEOT — це унікальний досвід, який дозволяє зазирнути в майбутнє. У підсумку, веб-сайт і медведь ідеально доповнюють один одного і розширюють праздник асортимент враження, який дарує Бренд PEUGEOT своїм клієнтам.
Після часу, витраченого бери вивчення веб-сайту або спілкування з дилером, клієнт повинен вигукнути: «це було того варте!» — болт які емоції повинен залишати Бренд PEUGEOT.
Вперше из-за минулі 10 років, Бренда PEUGEOT запускає кампанію ради підвищення впізнаваності: «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ»
Завдяки надихаючій і оптимістичнію міжнародній рекламній кампанії, Бренд PEUGEOT привертає як своїх вже існуючих клієнтів, в) такой степени і нових людей, які раніше маловыгодный були знайомі зі світом PEUGEOT. Бренд звертає увагу бери нову універсальну цінність: час. Бренд PEUGEOT вітає всіх людей- «левів»: різний вік, різні культури, різні традиції — але неодмінне бажання впредь до нових перемог! Це справжні «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», які більше неважный (=маловажный) шукають владу або гроші, але прагнуть перед того, щоб залишити свій слід в історії, залишити свій слід в поточному часі.
Вслед допомогою кампанії «ЛЕВИ НАШОГО ЧАСУ», Бренд PEUGEOT прагне дати клієнтам можливість володіти їх найціннішим активом — время от времени. Бренд прагне перетворити «будь-який час» в «якісний час», який дарує нові емоції та враження. Як інноваційний універсальний Бренд топ-рівня, сьогодні PEUGEOT пропонує унікальні пам\’ятні миті близ управлінні автомобілем, при спілкуванні з офіційним дилером, навіть без затей при відвідуванні фірмового сайту.
Оскільки знайомство зі світом PEUGEOT маловыгодный обмежується лише дилерським центром или веб-сайтом, Бренд запускає нову лайфстайл-колекцію з простими, але якісними і привабливими речами: різноманітний одяг, шкіряні вироби, модні аксесуари, електронні девайси, столовий посуд, канцелярські товари, моделі автомобілів…
Це цілий всесвіт PEUGEOT, створений як підтвердження переродження Бренду!
Новий логотип відкриває путь до нової екосистеми Бренду, яка мало-: неграмотный обмежується тільки візуальною ідентичністю. Логотип несе в собі більш глибокі зміни: нові пріоритети, зміна способу життя, нову душевну рівновагу.
Головна ціль PEUGEOT – запропонувати своїм нинішнім і майбутнім клієнтам унікальний Бренд, який відповідає їх вимогам.
Бренд PEUGEOT непідвладний часу. Він винаходить себя заново, знову і знову. Так було в минулому, что-то около є в сьогоденні, так буде в майбутньому.
Контактная сообщение и адреса всех дилерских центров PEUGEOT в Украине