Инфoрмaция рaзмeщeнa нa прaвax рeклaмы:
Сьoгoдні у нaс кoрoткий eкскурс в істoрію підгoтувaлa кoмпaнія МoтoЗіллa. Xoчeмo пoгoвoрити прo пeріoд рoзвитку мoтoіндустрії під чaс Другoї Світoвoї Війни у Рaдянськoму Сoюзі тa Німeччині. Тoж пoїxaли!
Німeцькі мoтoцикли
Дo мoмeнту пoчaтку Другoї світoвoї війни німeцькі мoтoцикли мaли пeрeвaгу, тoму з ниx ми і пoчинaємo!
Пo-пeршe, після війни Німeччинa нe мaлa прaвa рoзвивaти oбoрoнну прoмислoвість пoвнoю мірoю. Грoмaдяни крaїни маловыгодный могли купувати досить дорогі для той момент автомобілі, зате мотоциклет був по кишені будь-якому звичайному жителю країни.
Мотоцикли BMW
Давно 1924 року BMW випускала цивільні мотоцикли, двигун якого копіював англійський опозитний Douglas, але ближче задолго. Ant. с 1930 років мотоцикл почав набувати таких знайомих (белое. BMW презентував нову модифікацію — R32, а згодом R35.
Нововведення:
- карданна трансляция замість ланцюгового приводу, а сам кардан більш зручний і безпечний, вимагає менших витрат і зношується менше;
- телескопічна передня диапазон і вилка з гідравлічними амортизаторами
Мотоцикли мали кофри, кріплення к гармат, навіть кофри під аппарат. Відрізнялися великою вантажопідйомністю, випускалися як з колясками, (до і соло. BMW зробив цілий фурор моделлю R71, яка стала універсальною й однією з найпопулярніших.
Моделі мотоциклів компанії BMW:
- R35
- R12
- R66
- R71
- R75
Мотоцикли Zundapp
Zundapp боевито почав продавати мотоцикли з 1940 року. KS750 став одним з найбільш популярних представників військ Вермахту. Лекало підвищеної прохідності могла форсувати дрібні водні перешкоди з повним зануренням двигуна.
Регульована підвіска дозволяла пристосуватися впредь до будь-яких маршрутів. Компанія Zundapp стала банкротом у 1984 році, проте запам\’яталася як виробник військових мотоциклів підвищеної прохідності.
Kattenkrad дьявол же Sd. Kfz. 2
Kattenkrad — гусеничний мотоцикл з двигуном від компанії Opel в півтора літра заміняв основну вантажопідйомну силу, перетягуючи важкі гармати і навіть літаки.
DKW — Dampf Kraft WagenЇ
Достатньо маленькі та верткі мотоцикли в рядах німецької армії, зі скромними габаритами та маленькими об\’ємами двигуна, стали дуже популярні арабеск фронтом за розміри й економічність використання.
- RT125
- NZ350
Німеччина стала досить активним гравцем моторинку. Поперед початку Другої Світової Війни, та й у розпалі конфлікту, мотоциклетна промисловість вийшла для новий виток розвитку, покращуючи характеристики прохідності й витривалості техніки.
Відповідь Радянського Союзу
Поки сусідні країни обкатували напрацювання у виробництві мототехніки, наша країна вирішувала свої внутрішні проблеми, яких було дуже багато. Та весь век ж таки, є моделі мотоциклів, які прийнято вважати легендарними.
М-72
Його вважають найвідомішим і найбільш впізнаваним мотоциклом серед радянської техніки. По части факту, це копія BMW R71, але дещо адаптована нашими розробниками. Американці теж задивилися нате вдалий проект BMW і поєднали базу Harlley-Davidson з двигуном і карданом R71, а пізніше — випустили тип WLA42.
Наш М-72 випустили в 1941 році з заводу «Іскра». Низький средоточие ваги, який додає максимум стійкості близ їзді «соло», живлення кожного циліндра від свого карбюратора, привід в коляску і передня вилка з гідравлічною амортизацією. Ідеальний в целях радянських умов.
Про ці мотоцикли ходять легенди, починаючи від вдалого центру ваги і давно неймовірної живучості та працездатності. Маневреність і рівень прохідності получай висоті поза сумнівом. Так, він невыгодный дуже швидкий, розвиває не більше 90 км / время, але проходить ями дуже от нехрен дела. Єдиним мінусом цього мотоцикла вважають його вагу — 380 кг, це дуже багато. Якщо став в полі, так витягнути самостійно байк просто неможливо. Якщо у вам зберігся такий раритет — то ви з легкістю зможете знайти запчастини получи и распишись мотоцикл в каталозі і відновити легенду М-72 — стверджують в компанії Motozilla.
Мотоцикли під дни війни і після перемоги стали величезною допомогою населенню у відновленні країни. Та всі нові моделі розробляли в такой степени, щоб при першій необхідності господар міг швидко перетворитися з колгоспника в бойову одиницю.
Інші розробки Радянського військового мотопрому
Найбільш вдалим проектом СРСР можна вважати Л-8, 350 кубів двигуна, рядом верхньоклапанній будові. І все б добре, мокик зарекомендував себе не погано, вал тільки випускався він на різних заводах, стандарти дотримувалися никак не так чітко, як треба. В результаті, під дни ремонту могла статися біда: например комплектації і мали однакову будову, та ровно по деталях могли не підходити сообразно розмірам та зазорам.
Військові розробки в хронологічній послідовності:
- Л300
- ХМЗ 350
- ТІЗ-АМ600
- Іж-8
- Іж-9
- Л-8
Мотоцикли союзників
Країни союзники надали радянській армії скромне контингент мотоциклів: Harley-Davidson WLA45, 741 Military Scott та Indian. Як завжди у радянській системі, серйозні мотоцикли розійшлися до старшим чинам, а більш прості — були адаптовані і почасту поєднані з нашими колясками від М-72.
Мотоцикли вслед за час Другої світової війни стали важливою складовою життя населення. Вони були маловыгодный тільки способом пересування і доставки боєприпасів, а ще й гужовим транспортом.
Саме розвиток мотоіндустрії військового часу створило основну систему мотоциклетного виробництва в СРСР.