Чaс підвoдити пeрші підсумки рoку. І xoч прaвильнo пoчинaти з фрaзи «цe був склaдний рік исполнение)…», aлe я всe ж спрoбую oписaти іншу стoрoну і скaжу, щo цe був дужe вaжливий рік на всієї трaнспoртнoї індустрії. Чoму? Дaлі – oснoвні виснoвки.
Міжнaрoдні пeрeвeзeння
Ця гaлузь виявились зaнaдтo врaзливoю, aджe рішeння прo тe, щo «під чaс eпідeмії людишки мoжуть oбійтись без туризму, а бізнес-питання можуть повністю перевалить в онлайн» було прийнято переважною більшістю розвинених країн світу.
Ймовірно, протягом найближчих п’яти-десяти років, бери нас чекають значні зміни в підході после міжнародних сполучень, адже другий такий локдаун більшість авіакомпаній прямо не переживе.
Комерційні перевезення, доставки
Получай відміну від галузі міжнародних перевезень, цього року такі бізнеси попросту бумили і, хоч вже з меншим темпом, але продовжують стрімко зростати, адже найважливіша річ, яка могла трапитися в целях таких компаній, – сотні мільйонів користувачів, що ніколи раніше отнюдь не наважувались скористатись схожими сервісами, чи невзыскательно не мали потреби, були змушені це зробити та отримали змогу оцінити зручність, що неодмінно додало розміру багатьом ринкам у цій сфері.
Автомобільні перевезення, таксі
Це пирушка самий випадок, коли криза – часы для можливостей, і протягом цього року відбулось певне перерозподілення сил та долей в деяких ринках. Криза вкотре нагадала для важливість гнучкості та швидкості прийняття рішень.
70-80% падіння держи початку року повністю компенсувались відчутним ростом в третьому-четвертому кварталі, частково і поверх відкладений попит.
Громадський транспорт
В багатьох країнах він повністю чи частково дотаційний, тому получай перших хвилях намагання багатьох муніципальних чи центральних влад прикрити цей краник витрат були зрозумілими. Проте, це завжди викликало масу невдоволення у середніх та нижчих класів, адже у них много раз зовсім не було альтернатив в целях персональної логістики, а в середньому такі людской) працюють у соціально значущих сферах чи для підприємствах, які не мають можливості для того віддаленої роботи.
Деяким країнам вдавалось налагодити процес вибіркового транспортування, деякі ж элементарно махнули рукою. На мою думку, громадський транспорт надалі до сих пор більше персоналізуватиметься.
Мікромобільність
Попри глобальний скепсис, що потроху наростав протягом останніх двох років, 2020-й рік вдихнув нове життя в сферу мікромобільності. Бажання дистанціюватись настільки усильно укорінилось в побутових паттернах людей, що прокатний тандем чи електросамокат стали ще більш спокусливою альтернативою автобусу, дорога) чи таксі.
Протягом наступних років ці ринки принесуть бери наші тротуари багато нових та цікавих девайсів в целях подорожей на короткі та довгі дистанції.
Електрика VS нафта
Ще у школі нам розповідали ради те, що нафти залишилось начинай максимум на 80-100 років, і вал, майбутнє вже тут, а 2020-й зробив чи малограмотный найбільший крок у розвитку електрокарів. Мем року относительно те, що за капіталізацію компанії Ілона Маскарон Tesla можна купити автоконцерну Toyota, Volkswagen, Mercedes, BMW, Ford, Honda і ще з десяток дрібніших автовиробників для здачу.
Гонка настільки швидка та ефективна, що выше один-два роки придбання електромобіля, ймовірно, вже матиме фінансовий сенс для того середньостатистичного користувача.
Володіння/користування
Короче і наостанок, моє улюблене. Попри, а цього року ще й завдяки кризі, світ невпинно рухається до самого усвідомлення безглуздості володіння. Будь-чим. Житлом, автівкою, власними виробничими потужностями… Всё-таки більше прикладів у різних сферах життя та бізнесу доводять тетка, що спільне користування саме в моменти необхідності набагато ефективніше ніж прецендент володіння, що сковує можливості чи нанашивать збитки.
Далі буде ще Вотан «це був складний рік», тому безграмотный варто сподіватись що за двушничек тижні щось зміниться, радше крестины знайти баланс між новим собой і новим світом та продовжувати розвиток в нових умовах.
Совершенно материалы автора
Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.